שר המשפטים לשעבר: "הקואליציה הזאת תיפול בגלל רע"מ"

    מהדורת הבוקר No Comments on שר המשפטים לשעבר: "הקואליציה הזאת תיפול בגלל רע"מ"

    שר המשפטים לשעבר חיים רמון בראיון הבוקר במהדורת הבוקר בקול חי: נכון עשתה האופוזיציה שהגדירה את החוק אתמול כאי אמון. כשבנט אומר שהאופוזיציה חסרי אחריות לאומית הוא אומר במילים אחרות שהמרכיבים שלו בקואליציה – אותם אלו שעל גבם הוא נבחר לראשות הממשלה"

    חיים רמון צילום: אורי לנץ / FLASH90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: אורי לנץ / FLASH90

    שר המשפטים לשעבר חיים רמון בראיון במהדורת הבוקר ב"קול חי" דיבר על חוק האזרחות שנפל הבוקר במליאת הכנסת ואמר: "חוק האזרחות איננו חוק שיפתח את שערי ישראל לאלפי חתנים וכלות פלסטינים למדינת ישראל".

    "אבל מה שקרה אתמול בעייתי במהות, יש הזדמנות עכשיו ללכת ולחוקק את חוק האזרחות החדש. לא יתכן שבמשך שמונה עשרה שנים אנחנו חיים בהוראת שעה ובאמצעות קשרי נישואין עשרות אלפי פלסטינאים לישראל מקיימים הבעיה היא דמוגרפית ובחסותה מתקיימת "זכות שיבה" המונית לישראל" אמר רמון.

    הקואליציה והאופוזיציה הוכיחו בחוק החל"ת שהם יכולים לשבת ביחד ולהעביר חוקים. בחוק הזה לדעתי כמו חוק האזרחות חייבים לעשות את הדבר הזה. לא יתכן ששרת הפנים איילת שקד מצהירה כלפי חוץ שלא תשונה מילה בחוק והיה פער אדיר שהיא אמרה שהיא תביא את החוק ככתבו וכלשונו ובו בזמן היא נפגשה בחדרי חדרים עם עבאס ומרץ והתפשרה על החוק.

    הממשלה הזאת תלויה ברע"מ ובמר"צ, בחוק הזה ובדומיו אי אפשר להתקדם והוא לא יכול להתקדם. אבל ה מה שנכון לעשות ויש הזדמנות לעשות את זה וזה מה שנכון מבחינה פוליטית. בקואליציה הזאת כולם מתפשרים כולם כאן רק לא ביבי, אבל בשונה מכולם עבאס לא שולט במפלגתו ולכן אם יש איום על שרידותה של הקואליציה זה מה שקרה.

    רמון הוסיף ואמר: "אתמול ראינו את הסדק הראשון בממשלה החדשה, וזה יוסיף להתרחב. יהיו הריסות בתים מלחמות בעזה זה מה שישבור את הקואליציה. כשבנט אומר שהאופוזיציה חסרי אחריות לאומית הוא אומר במילים אחרות שהמרכיבים שלו בקואליציה – אותם אלו שעל גבם הוא נבחר לראשות הממשלה, הם עצם חסרי אחריות לאומית. זאת צביעות ממדרגה ראשונה".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות